How to get approval of Google AdSense||requirements for Google AdSense approval


Saturday, July 10, 2021

ADVERTISEMENT


 

ایڈسینس پروگرام کی پالیسیاں

پالیسیاں

ایڈسینس پروگرام کی پالیسیاں

اگلا: پالیسی نافذ کرنا

تمام پبلشروں کو درج ذیل پالیسیوں پر عمل پیرا ہونا ضروری ہے ، لہذا براہ کرم انہیں غور سے پڑھیں۔ اگر آپ گوگل کی اجازت کے بغیر ان پالیسیوں پر عمل کرنے میں ناکام ہوجاتے ہیں تو ، ہم آپ کی سائٹ پر اشتہار پیش کرنے کو غیر فعال کرنے اور / یا کسی بھی وقت آپ کا ایڈسنس اکاؤنٹ غیر فعال کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں۔ اگر آپ کا اکاؤنٹ غیر فعال ہے تو ، آپ ایڈسینس پروگرام میں مزید شرکت کے اہل نہیں ہوں گے۔


کیونکہ ہم کسی بھی وقت اپنی پالیسیاں تبدیل کرسکتے ہیں ، براہ کرم تازہ ترین معلومات کے لئے اکثر یہاں دیکھیں۔ ہمارے آن لائن شرائط و ضوابط کے مطابق ، آپ کی ذمہ داری ہے کہ آپ یہاں پوسٹ کی جانے والی پالیسیوں کے ساتھ تازہ ترین رہیں اور اس کی پابندی کریں۔ ان پالیسیوں میں مستثنیات کی اجازت صرف Google کے اختیار کے ساتھ ہے۔


سب کو وسعت دیں سب کو ختم کریں 

غلط کلکس اور تاثرات

پبلشر اپنے ذاتی اشتہارات پر کلک نہیں کرسکتے ہیں اور نقوش اور / یا کلکس کو مصنوعی طور پر پھیلانے کے لئے کوئی ذریعہ استعمال نہیں کرسکتے ہیں ، بشمول دستی طریقوں سمیت۔


اورجانیے

کلکس یا آراء کی حوصلہ افزائی (غیر اجزا reward انوینٹری)

انعام یافتہ انوینٹری کے علاوہ ، پبلشر دوسروں کو ان کے اشتہارات پر کلک کرنے یا دیکھنے کے لئے یا کلکس یا نظارے حاصل کرنے کے لئے فریب دہی کے نفاذ کے طریقوں کا استعمال کرنے کے لئے نہیں کہہ سکتے ہیں۔ اس میں صارفین کو اشتہارات دیکھنے یا تلاش کرنے کے ل ads معاوضے کی پیش کش شامل ہے ، لیکن اس تک محدود نہیں ہے ، ایسے سلوک کے لئے تیسرے فریق کے لئے رقم اکٹھا کرنے کا وعدہ یا انفرادی اشتہارات کے آگے تصاویر رکھنے کا وعدہ۔


اورجانیے

مواد کی پالیسیاں

پبلشروں کو ایسے صفحات پر ایڈسینس کوڈ نہیں لگانا چاہئے جو گوگل پبلشر کی پالیسیوں کی خلاف ورزی کرتے ہیں ۔ ایسا کرنے سے آپ کے اکاؤنٹ کو معطل یا ختم کردیا جاسکتا ہے۔


پبلشرز ایڈسینس کوڈ کو صفحات پر گوگل پبلشر پابندیوں کے دائرہ کار میں رکھ سکتے ہیں ، حالانکہ اس مواد کو دوسرے ، غیر پابند مواد کے مقابلے میں کم اشتہار ملے گا۔


بدسلوکی کے تجربات

پبلشرس ایسی سائٹوں پر گوگل کے اشتہارات نہیں دے سکتے ہیں جن میں بدسلوکی کے تجربات ہوں۔ مزید معلومات کے لئے گستاخانہ تجربات کا صفحہ دیکھیں ۔


مجاز انوینٹری (ads.txt)

اگر ایڈسینس کے پبلشرز اپنے ڈومینز پر اشتہارات ڈاٹ ٹی ایس ٹی کو استعمال کرنے کا انتخاب کرتے ہیں تو ، ان پبلشروں کو اس بات کو یقینی بنانا ہوگا کہ وہ اس فہرست کی مجاز بیچنے والے کے طور پر شامل ہیں۔ مزید معلومات کے ل see ، دیکھیں کہ آپ کی انوینٹری کو اشتہارات ٹیکس کے ساتھ فروخت کرنے کا اختیار کس کو ہے ۔


ٹریفک کے ذرائع

ہوسکتا ہے کہ گوگل کے اشتہارات بعض ذرائع سے ٹریفک وصول کرنے والے صفحات پر نہ لگائے جائیں۔ مثال کے طور پر ، پبلشر کسی بھی سافٹ ویئر ایپلی کیشن کی کارروائی کے نتیجے میں پے ٹو کلک پروگراموں میں حصہ نہیں لے سکتے ، ناپسندیدہ ای میلز بھیج سکتے ہیں یا اشتہارات ڈسپلے نہیں کرسکتے ہیں۔ نیز ، آن لائن اشتہار بازی کرنے والے پبلشرز کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ ان کے صفحات گوگل کے لینڈنگ پیج کوالٹی رہنما خطوط پر عمل کریں ۔


اورجانیے

اشتہاری سلوک

پبلشروں کو اجازت ہے کہ وہ ایڈسنس ایڈ کوڈ میں ترمیم کریں جب تک کہ یہ ترمیم مصنوعی طور پر اشتہار کی کارکردگی کو متاثر نہیں کرتی ہے یا مشتہرین کو نقصان نہیں پہنچاتی ہے۔ مزید معلومات کے لئے براہ کرم ایڈسینس کے ایڈ کوڈ میں ترمیم دیکھیں ۔


اشتہار کی جگہ

ناشروں کو مختلف قسم کے پلیسمنٹ اور اشتہار کی شکلوں کے ساتھ تجربہ کرنے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ تاہم ، ایڈسینس کوڈ کو نامناسب مقامات جیسے پاپ اپس ، ای میلز یا سوفٹویئر میں نہیں رکھا جاسکتا ہے۔ ناشروں کو بھی استعمال کی جانے والی ہر مصنوعات کی پالیسیوں پر عمل پیرا ہونا چاہئے۔ مزید معلومات کے لئے براہ کرم ہمارے اشتہار کی جگہ کا پالیسیاں کا مضمون دیکھیں  ۔


اشتہار کی پوری پالیسیوں کو دیکھیں۔

سائٹ کا سلوک

گوگل اشتہارات کی نمائش کرنے والی سائٹیں صارفین کو تشریف لانا آسان ہونا چاہ.۔ سائٹیں صارف کی ترجیحات کو تبدیل نہیں کرسکتی ہیں ، صارفین کو ناپسندیدہ ویب سائٹوں پر ری ڈائریکٹ کرتی ہیں ، ڈاؤن لوڈ شروع کرتی ہیں ، مالویئر شامل کرتی ہیں یا پاپ اپس یا پاپ انڈرز پر مشتمل ہوتی ہیں جو سائٹ نیویگیشن میں مداخلت کرتی ہیں۔


فریب سائٹ نیویگیشن

پبلشرز ان گمراہ کن نفاذ کے طریقوں کو استعمال نہیں کرسکتے ہیں جو اشتہارات کو اس انداز میں رکھتے ہیں کہ مینو ، نیویگیشن یا لنکس کو ڈاؤن لوڈ کرنے یا غلطیاں دیکھنے کے ل links غلطی ہوسکتی ہے۔ یاد رکھیں کہ ہر پبلشر اس بات کا یقین کرنے کے لئے ذمہ دار ہے کہ ان کے اشتہار پر عملدرآمد اشتہاری کی پالیسیوں پر عمل پیرا ہے ۔ 


اس میں شامل ہیں ، لیکن ان تک محدود نہیں ہے:


سلسلہ بندی کرنے والے مواد ، یا ڈاؤن لوڈ کے جھوٹے دعوے

موجود نہیں ہے کہ مواد سے منسلک

صارفین کو غیر متعلقہ ، یا گمراہ کن ویب صفحات پر بھیجنا

نیویگیشن کی دوسری اقسام جو جان بوجھ کر صارفین کو گمراہ کرنے کے لئے ڈیزائن کی گئیں ہیں

ایسے صفحات جہاں اشتہارات پلیسمنٹ میں لاگو ہوتے ہیں جو بدیہی طور پر نیویگیشن کے لئے ہوتے ہیں۔

تکنیکی ضروریات

معیاری صارف کا تجربہ فراہم کرنے میں آپ کی مدد کے ل ، گوگل نے گوگل اشتہارات کی نمائش کرنے والی سائٹوں کے لئے تکنیکی وضاحتیں تیار کیں۔ ہم صرف ان سائٹوں کو ہی اجازت دیتے ہیں جو ان تکنیکی خصوصیات کے مطابق ہوں۔ براہ کرم تفصیلی تکنیکی ضروریات کے لئے نیچے جائزہ لیں:


فارمیٹ کی ضروریات

ویب ویو

ایڈسینس برائے مشمولات (اے ایف سی) اور اشتہار ایکسچینج (ایڈ ایکس) ڈسپلے والے اشتہارات کو تمام ویب ویو ٹکنالوجیوں کے ذریعے تعاون نہیں کیا جاتا ہے۔ ایپ ڈویلپرز اے ایف سی اور ایڈیکس ڈسپلے اشتہارات کو کسی ویب ویو کے ذریعہ شائع کرکے منیٹائز کرنا چاہتے ہیں انہیں دیکھنے کے لئے مندرجہ ذیل تائید شدہ فریموں کا استعمال کرنا چاہئے:

Android: کروم کسٹم ٹیب

iOS: SFSafariViewController (صرف iOS9 اور iOS10)

جب تک گوگل موبائل اشتہارات ایس ڈی کے استعمال میں ہے اور پبلشر ایڈسینس کی دیگر تمام پروگراموں کی پالیسیوں کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے تب تک گوگل ایڈموب اور ایڈیکس ان ایپ اشتہارات کسی ویب ویو کے ساتھ والے ایپ میں دکھائے جاسکتے ہیں۔

مصنوع سے متعلق پالیسیاں


ad